ស្លុត

March 18, 2022

រន្ធតាមអ៊ីនធឺណិត បុកប្រេកង់ – ស្គាល់គណិតវិទ្យា

Vannak Siv
WriterVannak SivWriter
ResearcherPriya PatelResearcher

ហ្គេមកាស៊ីណូអនឡាញដែលមានជំនាញដូចជា Blackjack និង Poker តែងតែលេចធ្លោជាហ្គេមសម្រាប់អ្នកដែលចេះដឹង។ ប៉ុន្តែខណៈពេលដែលនេះជាការពិតមួយផ្នែក ជំនាញគណិតវិទ្យាមានសារៈសំខាន់នៅក្នុងម៉ាស៊ីនរន្ធដោត។ ត្រង់​តាម​គេ​មើល​ទៅ រន្ធតាមអ៊ីនធឺណិតមានផ្នែកខាងយុទ្ធសាស្ត្ររបស់ពួកគេ។ ដែលអាចបង្កើត ឬបំបែកវគ្គលេងហ្គេមរបស់អ្នក។ 

រន្ធតាមអ៊ីនធឺណិត បុកប្រេកង់ – ស្គាល់គណិតវិទ្យា

លក្ខណៈពិសេសមួយបែបនេះគឺប្រេកង់បុករន្ធតាមអ៊ីនធឺណិត។ អ្នកលេងជាច្រើនតែងតែមានការព្រួយបារម្ភជាមួយ RTP, គែមផ្ទះ, ភាពខុសគ្នា និងបន្ទាត់បង់ប្រាក់ដែលពួកគេភ្លេចអំពីអត្រាឈ្នះ។ ដូច្នេះ ការបង្ហោះនេះនឹងស្រាយនូវមូលដ្ឋានគ្រឹះនៃប្រេកង់បុកម៉ាស៊ីនរន្ធដោត និងរបៀបគណនាវា។ អានបន្ត!

តើប្រេកង់រន្ធដោតគឺជាអ្វី?

ភាពញឹកញាប់នៃការបុកម៉ាស៊ីនរន្ធដោតត្រូវបានច្រឡំជាធម្មតាជាមួយនឹងការប្រែប្រួល។ ប៉ុន្តែពាក្យទាំងពីរនេះគឺខុសគ្នាបន្តិច។ ជាទូទៅ ប្រេកង់បុករន្ធដោតសំដៅទៅលើភាពញឹកញាប់ដែលម៉ាស៊ីនបង្កើតការទូទាត់។ នេះជាធម្មតាត្រូវបានគណនាជាភាគរយ។

ជាមធ្យម ភាពញឹកញាប់នៃរន្ធដោតតាមអ៊ីនធឺណិតភាគច្រើនបំផុត។ កាស៊ីណូអនឡាញកំពូល វាមានចន្លោះពី 20% ទៅ 35%។ ឥឡូវនេះ សន្មត់ថាហ្គេមមួយមានប្រេកង់បុក 20% អ្នកអាចរំពឹងថានឹងមានយ៉ាងហោចណាស់ 1 ក្នុងការបង្កើនចំនួនប្រាំ។ ព័ត៌មាននេះគួរតែជួយអ្នកបង្កើតគណនីធនាគារលេងល្បែងដ៏ល្អឥតខ្ចោះ។

របៀបកំណត់ប្រេកង់បុករបស់ហ្គេម

រឿងមួយគឺប្រាកដ; អ្នកលេងរន្ធដោតភាគច្រើនមិនដឹងពីរបៀបគណនាប្រេកង់បុករបស់ហ្គេមនោះទេ។ វាកាន់តែអាក្រក់ទៅៗ ដោយសារតែអ្នកបង្កើតហ្គេមភាគច្រើនមិនផ្តល់ព័ត៌មាននេះ។ ដូច្នេះ​តើ​អ្នក​កំណត់​អត្រា​ឈ្នះ​នេះ​ដោយ​របៀប​ណា?

RTP (ត្រឡប់ទៅអ្នកលេង)

RTP គឺជាចំនួនមធ្យមដែលម៉ាស៊ីនរន្ធដោតចំណាយក្នុងរយៈពេលវែង។ ដូចជាប្រេកង់បុក នេះជាធម្មតាត្រូវបានគណនាជាភាគរយ។ ជាញឹកញាប់ អ្នកអភិវឌ្ឍន៍ហ្គេមនឹងរីករាយក្នុងការចែករំលែក RTP ។ ឧទាហរណ៍ ប្រសិនបើអ្នកភ្នាល់ 1,000 ដុល្លារលើម៉ាស៊ីនស្លតជាមួយ 96% RTP វាមានន័យថាអ្នកអាចឈ្នះរហូតដល់ 960 ដុល្លារក្នុងរយៈពេលវែង។ ដូច្នេះច្បាស់ណាស់ RTP ខ្ពស់គឺជាផ្លូវដែលត្រូវទៅ។

ជាមួយ​នឹង​ការ​និយាយ​ថា ប្រើ RTP ដើម្បីដឹងពីអត្រាឈ្នះនៃហ្គេម. ជាមួយនឹង 96% ជាស្តង់ដារឧស្សាហកម្ម អ្វីក៏ដោយដែលលើសពីនោះ ដូចជា 97.5% ឬ 97.5% មានន័យថាម៉ាស៊ីនទូទាត់ញឹកញាប់ជាង។ ការបញ្ច្រាសក៏ជាការពិតសម្រាប់ការស្វែងរក RTP ដែលមិនស្គាល់។ ទោះជាយ៉ាងណាក៏ដោយ ចំណាំថា RTP គ្រាន់តែជាការសន្មត់តាមទ្រឹស្ដី ហើយមិនអាចប្រើដើម្បីបញ្ជាក់អ្វីនោះទេ។

ភាពប្រែប្រួល ឬការប្រែប្រួល

លក្ខណៈពិសេសហ្គេមមួយផ្សេងទៀតដែលអាចត្រូវបានប្រើដើម្បីវាស់វែងហាងឆេងនៃការឈ្នះក្នុងរយៈពេលខ្លីគឺការប្រែប្រួល ឬការប្រែប្រួល។ រន្ធដែលមានភាពប្រែប្រួលទាប ចំណាយញឹកញាប់ជាងហ្គេមដែលមានការប្រែប្រួលខ្លាំង។ ទោះជាយ៉ាងណាក៏ដោយអតីតការសងប្រាក់យ៉ាងច្រើន។ អ្នកអភិវឌ្ឍន៍ហ្គេមមួយចំនួនបង្ហាញពីភាពប្រែប្រួលនៅលើមាត្រដ្ឋាន 10 ឬ 5 ។ 

ដូច្នេះ ប្រសិនបើម៉ាស៊ីនរន្ធដោតត្រូវបានវាយតម្លៃ 4/5 វាគ្រាន់តែមានន័យថាអ្នកលេងគួរតែរំពឹងថានឹងឈ្នះតិចជាងមុន។ ជាមួយនឹងការទស្សន៍ទាយបែបនេះ អ្នកក៏អាចរំពឹងថាប្រេកង់បុកនឹងស្ថិតនៅលើចុងទាប ប្រហែលជាតិចជាង 20%។ ផ្ទុយទៅវិញ ប្រើប្រេកង់ឈ្នះ ដើម្បីដឹងថាតើអ្នកកំពុងលេងម៉ាស៊ីនស្លតដែលមានភាពប្រែប្រួលទាប ឬខ្ពស់។

លក្ខណៈពិសេសប្រាក់រង្វាន់

កាស៊ីណូអនឡាញដ៏ល្អបំផុតដូចជា PlayAmo តែងតែស្វាគមន៍អ្នកលេងល្បែងថ្មីជាមួយនឹងការដាក់ប្រាក់កក់ក្ដៅ ឬប្រាក់រង្វាន់គ្មានការដាក់ប្រាក់។ វាថែមទាំងកាន់តែប្រសើរឡើងក្នុងអំឡុងពេលលេងហ្គេម ដោយសារម៉ាស៊ីនស្លុតមួយចំនួនមកជាមួយលក្ខណៈពិសេសប្រាក់រង្វាន់ដូចជា ការបង្វិលដោយឥតគិតថ្លៃ, cascading reels, Megaways pays, multipliers, wilds និងដូច្នេះនៅលើ។ 

ប៉ុន្តែអ្នកលេងដែលមានជំនាញមិនលេងនៅម៉ាស៊ីនស្លុតដែលផ្តល់ការបង្វិលដោយឥតគិតថ្លៃ ការបង្វិលឡើងវិញ និងប្រាក់រង្វាន់ផ្សេងទៀតនៅឱកាសណាមួយឡើយ។ នោះដោយសារតែអ្នកអភិវឌ្ឍន៍ផ្តល់នូវការលើកទឹកចិត្តបែបនេះដោយដឹងយ៉ាងច្បាស់ថាហ្គេមនេះមានប្រេកង់វាយទាប។ សូមចងចាំថា ល្បែងស៊ីសងតាមអ៊ីនធឺណិត គ្មានអ្វីកើតឡើងទេ។ សូមចាំថា រង្វាន់កាស៊ីណូធំជាង មានតម្រូវការក្នុងការលេងកាន់តែតឹងរ៉ឹង។ 

លេងហ្គេមដោយឥតគិតថ្លៃ

អ្នកលេងជាច្រើនមិនចំណាយពេលដើម្បីលេងហ្គេមស្លុតកំណែសាកល្បងមុននឹងប្រថុយអ្វីទាំងអស់។ នេះទោះបីជាហ្គេមសាកល្បងអាចលេងដោយឥតគិតថ្លៃនៅលើគេហទំព័រកាស៊ីណូ ឬគេហទំព័ររបស់អ្នកអភិវឌ្ឍន៍ហ្គេមក៏ដោយ។ ខណៈពេលដែលវាហាក់ដូចជាចំណាយពេលច្រើនក្នុងការអនុវត្តការលេងហ្គេមដែលមិនត្រូវការជំនាញ អ្នកលេងឆ្លាតវៃប្រើបទពិសោធន៍នេះដើម្បីគណនាប្រេកង់ឈ្នះ។ 

ឧទាហរណ៍ អ្នកអាចចុះឈ្មោះលទ្ធផល 2,000 ដែលក្នុងនោះ 400 លទ្ធផលនៅក្នុងវគ្គដែលឈ្នះ។ ក្នុងករណីនេះ ប្រេកង់បុកជាមធ្យមគួរតែមាន 20% (400/2000 x 100)។ ដើម្បីនិយាយឱ្យសាមញ្ញ អ្នកឈ្នះយ៉ាងហោចណាស់មួយដងក្នុងរៀងរាល់ 5 ដងក្នុងអំឡុងពេលវគ្គសាកល្បង។ ឥឡូវនេះវាជាម៉ាស៊ីនរន្ធដោតប្រេកង់ទាប។

RTP និងវ៉ារ្យង់គឺមិនអាចជឿទុកចិត្តបាន។!

ការ​កំណត់​ប្រេកង់​បុក​រន្ធ​គឺ​ជា​បញ្ហា​ប្រឈម​ព្រោះ​អ្នក​ផ្តល់​កម្មវិធី​ភាគច្រើន​មិន​ផ្តល់​ព័ត៌មាន​នេះ​ទេ។ ប៉ុន្តែជាសំណាងល្អ ភាពខុសប្លែកគ្នានៃហ្គេម និងព័ត៌មាន RTP គួរតែជួយឱ្យមានការប៉ាន់ប្រមាណយ៉ាងម៉ត់ចត់អំពីថាតើការវាយបន្សំដែលឈ្នះញឹកញាប់អាចប៉ះបានញឹកញាប់ប៉ុណ្ណា។ ដូចដែលបាននិយាយពីមុន ភាពប្រែប្រួលទាប និងរន្ធ RTP ខ្ពស់គួរតែមានប្រេកង់បុកខ្ពស់ជាងមុន ចាប់តាំងពីអ្នកលេងបង្កើតបន្សំឈ្នះជាប្រចាំ។

ប៉ុន្តែដោយសារតែភាពខុសគ្នានៃហ្គេម និង RTP គឺជាការគណនាទ្រឹស្តីពីអ្នកអភិវឌ្ឍន៍ ពួកគេមិនផ្តល់រូបភាពច្បាស់លាស់ទេ។ ដូច្នេះវិធីដែលអាចទុកចិត្តបំផុតដើម្បីដឹងពីប្រេកង់បុកគឺការលេងហ្គេម ហើយមើលតារាងទូទាត់។ សូមចងចាំថាអ្នកនឹងត្រូវចុះឈ្មោះលទ្ធផលរាប់ពាន់ដើម្បីទទួលបានទស្សនវិស័យជាមធ្យម។

About the author
Vannak Siv
Vannak Siv
About

វណ្ណក្រចាបន្ទូលមកពីកាមពត ហើយរស់នៅភ្នំពេញ។ គាត់ជាអ្នកមានភាពចូលចិត្តក្នុងការលេងហ្គេម និងបកប្រែភាសា។ គាត់ធ្វើការបកប្រែកម្មវិធីហ្គេមនៅកម្ពុជា និងបង្កើតការទាក់ទាញជាមួយគេហទំព័រប្រាណការណ៍។

Send email
More posts by Vannak Siv
undefined is not available in your country. Please try:

ព័ត៌មានថ្មីបំផុត

ការរុករកការកើនឡើងនៃកាស៊ីណូអនឡាញ៖ ការណែនាំអំពីការលេងហ្គេមប្រកបដោយសុវត្ថិភាព និងរីករាយ
2024-04-18

ការរុករកការកើនឡើងនៃកាស៊ីណូអនឡាញ៖ ការណែនាំអំពីការលេងហ្គេមប្រកបដោយសុវត្ថិភាព និងរីករាយ

ព័ត៌មាន