Mahjong គឺជាហ្គេមសាមញ្ញមួយដែលមាន 144 ក្បឿង។ អ្នកលេងម្នាក់ៗទទួលបាន 13 ក្បឿង ខណៈពេលដែលអ្នកចែកបៀនឹងទទួលបាន 14 ។ អ្នកលេងត្រូវបង្កើតការលាយបញ្ចូលគ្នាដោយបំពេញច្បាប់។ អ្នកលេងជាច្រើននៅតែមិនដឹងពីរបៀបបង្កើតការលាយបញ្ចូលគ្នា ដូច្នេះយើងកំពុងរៀបចំសេចក្តីណែនាំនេះ ដើម្បីប្រាប់ពួកគេបន្ថែមទៀតអំពីវា។
Melds in Mahjong អាចមានភាពស្មុគស្មាញបន្តិចក្នុងការយល់ ប៉ុន្តែយើងនឹងពន្យល់គ្រប់យ៉ាង។ អ្នកលេងគួរអានរហូតដល់ចប់ ដើម្បីស្វែងយល់ពីចំណុចសំខាន់ទាំងអស់។ ចូរយើងចាប់ផ្តើមភ្លាមៗ។
ដៃរបស់អ្នកលេងមានផ្ទុកនូវសារធាតុផ្សំ ការប្រមូលផ្ដុំនៃក្បឿងម៉ាចុង នោះអាចជាប៉ុង កុង ចូវ ឬភ្នែក។ ការគូរក្បឿងពីជញ្ជាំង ឬទាមទារការបោះចោលរបស់អ្នកលេងម្នាក់ទៀត គឺជាវិធីពីរយ៉ាងក្នុងការបង្កើត melds ។ អាស្រ័យលើរបៀបដែលរលាយត្រូវបានបង្កើតឡើង ច្បាប់ម៉ាចុង ដែលបញ្ជាក់ថាតើអ្នកលេងមួយណាមានអាទិភាពសម្រាប់ការបោះចោល ហើយថាតើ meld គួរតែត្រូវបានលាតត្រដាងឬអត់។
ប៉ុង
- ប៉ុងគឺជាសំណុំនៃក្រឡាបីដែលដូចគ្នាបេះបិទ។
- ប៉ុងអាចត្រូវបានបង្កើតឡើងជាមួយនឹងក្បឿងដែលស័ក្តិសមឬកិត្តិយស។
- ក្បឿងប្រាក់រង្វាន់មិនអាចប្រើដើម្បីបង្កើតជាប៉ុងបានទេ ព្រោះវាត្រូវបានដាក់ឡែក ហើយមិនមានក្បឿងប្រាក់រង្វាន់ចំនួនបីដូចគ្នានៅក្នុងឈុតនោះទេ។
- ក្រឡាក្បឿងត្រូវតែដូចគ្នាបេះបិទ។
- ប៉ុងអាចត្រូវបានលាក់ ឬលាតត្រដាង។
គង់
មួយឈុតនៃក្រឡាបួនដូចគ្នាត្រូវបានគេស្គាល់ថាជាកុង។ វាដូចគ្នានឹងប៉ុងដែរប៉ុន្តែមានក្បឿងបន្ថែម។ ខាងក្រោមនេះជាវិធីបីយ៉ាងក្នុងការធ្វើកុង៖
- កុងលាក់៖ អ្នកលេងអាចប្រកាសកុងបាន ប្រសិនបើពួកគេមានក្បឿងដូចគ្នាចំនួនបី ហើយគូរក្បឿងដែលបំពេញសំណុំបួន។ ពួកគេធ្វើដូចនេះដោយបិទបាំងការរលាយ ហើយដាក់បំណែកពីរនៅចំកណ្តាល និងពីរបំណែកនៅលើចុងម្ខាង ដោយបែរមុខឡើងលើ និងចុះក្រោមរៀងៗខ្លួន។
- កុង លាតត្រដាង៖ អ្នកលេងអាចយកក្បឿងដែលបោះចោល ហើយបង្ហាញកុងទ័រដែលលាតត្រដាង ឬរលាយ ប្រសិនបើពួកគេអាចប្រើវាដើម្បីបំពេញក្បឿងដែលត្រូវគ្នាចំនួនបីនៅក្នុងដៃរបស់ពួកគេ។ អ្នកលេងបង្ហាញបំណែកទាំងបីរបស់ពួកគេប្រឈមមុខនឹងគ្នា ហើយកំណត់ការបោះចោលដែលលួចនោះ ទាំងមុខចុះក្រោមនៅជាប់នឹងបំណែកមុខបីផ្សេងទៀត ឬនៅលើកំពូលនៃក្បឿងកណ្តាល។
- Exposed Kong from Exposed Pong: អ្នកលេងអាចប្រកាសកុងបានដោយដាក់ក្បឿងទីបួននៅលើផ្នែកកណ្តាលនៃ pong melled ឬដោយដាក់ក្បឿងទាំងបួនប្រឈមមុខនឹងការជាប់គ្នាប្រសិនបើពួកគេមាន pong លាតត្រដាងហើយក្រោយមកនៅក្នុងហ្គេមទាញបំណែកទីបួនចេញពី ជញ្ជាំង។ អ្នកលេងមិនអាចយកដុំទី 4 ពីប៉ុងរួមបញ្ចូលគ្នាបានទេ ប្រសិនបើអ្នកលេងម្នាក់ទៀតបោះវាចោល។ ផ្ទុយទៅវិញវាត្រូវតែត្រូវបានគូរ។
ចំណុចសំខាន់ៗ
- នៅពេលដែលកុងត្រូវបានបង្កើត អ្នកលេងត្រូវតែទាញក្បឿងបន្ថែមពីចុងជញ្ជាំង ហើយបន្ទាប់មកបោះចោលក្បឿងមួយ។
- មួយក្នុងចំនោម 13 ក្បឿងដែលអ្នកលេងតម្រូវអោយមាននៅក្នុងដៃគ្រប់ពេល មិនរាប់បញ្ចូលដុំទី 4 របស់កុង។
- កុងប្រហែលមិនត្រូវបានបង្កើតដោយក្បឿងប្រាក់រង្វាន់ទេ ព្រោះឈុតនេះមិនមានក្រឡាបួនដូចគ្នាទេ។
- Kongs មានតម្លៃក្នុងការប្រមូលផ្តុំដើម្បីទទួលបានពិន្ទុបន្ថែម និងការពារគូប្រជែងពីជម្រើសដើម្បីទទួលបានក្បឿងជាក់លាក់។
ចូវ
- ចង្រ្កានត្រូវបានបង្កើតឡើងដោយការបញ្ចូលគ្នានូវក្បឿងដែលត្រូវគ្នាចំនួនបីក្នុងមួយជួរ។
- ការលាយបញ្ចូលគ្នាត្រូវតែស្ថិតក្នុងឈុតដូចគ្នា និងតាមលំដាប់លេខជាក់លាក់។
- អ្នកលេងមិនអាចរំលងលេខ ឬលាយពីលេខ 8 ឬ 9 ទៅ 1 ឬ 2 បានទេ។
- ដោយសារតែវាមិនមានតម្លៃជាលេខ ក្បឿងកិត្តិយស និងប្រាក់រង្វាន់មិនអាចប្រើប្រាស់ដើម្បីបង្កើត chows បានទេ។
- មានតែអ្នកលេងដែលមានវេនមកមុនខ្លួនឯងប៉ុណ្ណោះដែលអាចលួចបោះចោលដើម្បីបង្កើតការញាក់។ អ្នកដែលបង្កើតដុំដែកជាមួយបំណែកដែលរឹបអូសទទួលបានអាទិភាពទាបបំផុតសម្រាប់ក្បឿងនោះ។
- អ្នកលេងផ្សេងទៀតអាចគ្រប់គ្រងក្បឿងនោះជំនួសអ្នកលេងផ្សេងទៀត ប្រសិនបើពួកគេត្រូវការវាដើម្បីបង្កើតជាប៉ុង ឬកុងដើម្បីឈ្នះ។
- ចូវត្រូវបានលាក់ ឬអាចមើលឃើញ ដូចជាប៉ុង។
ភ្នែក
ភ្នែក ដែលត្រូវបានគេស្គាល់ថាជាគូ គឺជាក្បឿងដូចគ្នាបេះបិទពីរដែលចាំបាច់សម្រាប់ដៃឈ្នះស្របច្បាប់។ ដុំមួយមិនអាចយកទៅបង្កើតភ្នែកមួយគូបានទេ លុះត្រាតែអ្នកលេងបំពេញដៃឈ្នះត្រឹមត្រូវ។
ហ្គេមនេះអាចត្រូវបានរំខានដោយព្រឹត្តិការណ៍ចំនួនបួន។ ពួកគេមានដូចខាងក្រោម៖
ផ្កាឬរដូវ
ក្បឿងចុងក្រោយនៃជញ្ជាំងត្រូវបានគូរជាក្បឿងជំនួសនៅពេលណាដែលអ្នកលេងគូរផ្កា ឬរដូវកាល ដោយធានាថាពួកគេមាន 14 បំណែកដែលត្រូវការមុនពេលបោះចោល។
Melding ការបោះបង់អ្នកលេងផ្សេងទៀត។
អ្នកលេងផ្សេងទៀតអាចយកក្បឿងដែលអ្នកលេងម្នាក់បោះចោលដើម្បីបញ្ចប់ការប្រកួត។ គុណសម្បត្តិនៃការលួចក្រឡាក្បឿងរួមមាន ការបង្កើតដៃឈ្នះកាន់តែលឿន និងទទួលបានពិន្ទុបន្ថែម។ ក្នុងពេលជាមួយគ្នានេះ គុណវិបត្តិរួមមានការលាតត្រដាងផ្នែកមួយនៃដៃទៅអ្នកលេងផ្សេងទៀត និងមិនអាចផ្លាស់ប្តូរការរលាយដែលបានប្រកាស។
ជាងនេះទៅទៀត អ្នកលេងត្រូវតែបញ្ជាក់អំពីប្រភេទ Meld ដែលត្រូវប្រកាស នៅពេលប្រកាសវាតាមរយៈការបោះចោល មុននឹងបង្ហាញការរលាយដោយកំណត់ក្បឿងមុខបី ឬបួន។
ការឈ្នះដៃមួយ។
ការលេងត្រូវបានបញ្ឈប់ នៅពេលដែលដៃត្រូវបានឈ្នះ ដើម្បីវាយតម្លៃលទ្ធភាពជោគជ័យរបស់ដៃ។ បន្ទាប់ពីការបញ្ជាក់ អ្នកលេងទទួលបានតម្លៃដៃស្របតាមច្បាប់នៃហ្គេមពិសេស។
ការឈ្នះដៃពីការបោះបង់
អ្នកលេងប្រកាសពីជ័យជម្នះ ហើយបង្ហាញដៃដែលឈ្នះរបស់ពួកគេ ប្រសិនបើនៅពេលណាក៏បានពេញមួយហ្គេម ពួកគេអាចប្រើប្រាស់ការបោះចោលរបស់អ្នកលេងផ្សេងទៀតដើម្បីបញ្ចប់ដៃស្របច្បាប់។ ដៃដល់ចំណុចនេះហើយ ការដាក់ពិន្ទុម៉ាជុង ចាប់ផ្តើម
ដោយផ្អែកលើច្បាប់តារាងដែលបានបង្កើតឡើង មានវិធីសាស្រ្តជាច្រើនដើម្បីដោះស្រាយសេណារីយ៉ូ ប្រសិនបើអ្នកលេងច្រើនជាងម្នាក់អាចប្រើការបោះចោលដើម្បីឈ្នះដៃ។ អ្នកឈ្នះអាចត្រូវបានកំណត់ដោយបន្ថែមពិន្ទុដែលអ្នកលេងម្នាក់ៗនឹងទទួលបានពីការបោះចោល ជ្រើសរើសអ្នកដែលនៅជិតអ្នកបោះចោលតាមលំដាប់លំដោយ ឬផ្តល់រង្វាន់ឱ្យអ្នកលេងច្រើនក្នុងពេលដំណាលគ្នា។
ការឈ្នះដៃពីជញ្ជាំង
អ្នកលេងក៏អាចជោគជ័យដោយការគូរក្បឿងដែលបញ្ចប់ដៃត្រឹមត្រូវ។ នេះក៏អាចត្រូវបានគេសំដៅថាជាការឈ្នះពីជញ្ជាំង។ ការឈ្នះពីជញ្ជាំងក្នុងទីក្រុងហុងកុង Mahjong បង្កើនពិន្ទុមូលដ្ឋានទ្វេដងដែលអ្នកចាញ់ម្នាក់ៗត្រូវបង់។
ការឈ្នះដៃដោយការឈ្នះក្លែងក្លាយ
ការប្រកាសដៃឈ្នះគឺអាចអនុញ្ញាតតាមបច្ចេកទេសគ្រប់ពេល។ អ្នកលេងត្រូវតែមានដៃពេញ និងស្របច្បាប់។ បើមិនដូច្នេះទេ អ្នកលេងត្រូវពិន័យ។
- ការដាក់ទណ្ឌកម្មគឺផ្អែកលើច្បាប់តារាង។
- អ្នកលេងអាចប្រគល់ពិន្ទុរបស់ពួកគេទៅអ្នកលេងផ្សេងទៀតវិញ។
- អ្នកលេងដែលប្រកាសពីការឈ្នះក្លែងក្លាយក៏ត្រូវប្រឈមនឹងការដាក់ទណ្ឌកម្មដ៏មានសក្ដានុពលផងដែរ ដោយត្រូវលេងដៃដែលនៅសេសសល់ជាមួយនឹងក្បឿងរបស់ពួកគេប្រឈមមុខ។
- យុទ្ធសាស្ត្រខ្លះដាក់ទណ្ឌកម្មនៅចុងបញ្ចប់នៃការប្រកួតទាំងមូល។
ប្លន់កុង
ល្ខោនដែលគេស្គាល់ថាប្លន់កុងគឺជារឿងមិនធម្មតាដែលរកបានពិន្ទុខ្ពស់នៃម៉ាចុងហុងកុង។ ប្រសិនបើអ្នកលេងព្យាយាមប្រកាសកុងដោយបន្ថែមដុំទី 4 ទៅក្នុងដុំដែលរលាយ ប៉ុន្តែអ្នកលេងផ្សេងទៀតអាចប្រើដុំនោះដើម្បីបញ្ចប់ដៃ អ្នកលេងដែលឈ្នះមានអាទិភាព ហើយអាចដកដុំនោះចេញពីអ្នកដែលព្យាយាមប្រកាសកុង។ .
ការលេងម៉ាចុងមិនមែនគ្រាន់តែរៀនច្បាប់ឬក្រឡានោះទេ។ ការដឹងអំពី melds របៀបបង្កើតពួកវា និងប្រភេទផ្សេងគ្នានៃ melds នៅក្នុង mahjong គឺចាំបាច់ដើម្បីឱ្យមានហ្គេមទទួលបានជោគជ័យ។
Mahjong មិនពិបាកដូចដែលវាមើលទៅទេ។ វាគ្រាន់តែមានច្រើនណាស់ដើម្បីរៀនអំពីការប្រកួតនេះ។ ប៉ុន្តែនៅពេលដែលអ្នកលេងមានការយល់ដឹងទាំងស្រុង ពួកគេប្រាកដជាមានភាពសប្បាយរីករាយ។